BENDEN SELAM SÖYLE ANADOLU'YA -BENDEN SELAM SÖYLE ANADOLU'YA,DİDO SOTİRİYU

BENDEN SELAM SÖYLE ANADOLU'YA -BENDEN SELAM SÖYLE ANADOLU'YA,DİDO SOTİRİYU 


BENDEN SELAM SÖYLE ANADOLU'YA DİDO SOTİRİYU
BENDEN SELAM SÖYLE ANADOLU'YA
Dido Sotiriyu'nun ilk baskısı 2002 yılında yapılmış olan "Benden Selam Söyle Anadolu'ya" adlı kitabını uzun zamandır okumayı istiyordum. Birkaç yıl önce bir tanıdığım önermişti bu kitabı. Çeşitli nedenlerden dolayı o sıralar okuyamadım. Sonunda bu fırsat elime geçti ve kitabı bitirdim.

Kitap genel olarak Anadolu insanının iyiliği, mertliği üzerine kurulmuş; ancak yazarın ara ara biz Türklere söylediği şeyler bazen sizi kızdırabilir. 

Kitap gayet başarılı bir şekilde Türkçeye çevrilmiş.

Kitabın bütününü göz önünde bulundurduğum zaman başarılı bir roman olduğunu söyleyebilirim kitap için. Yalnız sonu pek beklediğim gibi çıkmadı açıkçası. Ben yazarın Yunanistan'a gittikten sonraki yaşamının da bir miktar anlatılması gerektiğini düşünüyorum.


Previous Post
Next Post
Related Posts

0 yorum:

Tanzimat Döneminde Roman