FORMAL EĞİTİMİN TANIMI ve ÖZELLİKLERİ

Formal Eğitim Nedir:

Önceden belli edilen hedefler doğrultusunda
planlı-programlı bir şekilde davranış değişikliği meydana getirme sürecidir.

Özellikleri:
* Formal eğitim, planlı ve programlıdır.
* Formal eğitimde varılmak istenen hedefler bellidir.
* Formal eğitim profesyonel kişilerce verilir.
* Formal eğitimde olumlu, iyi davranışlar kazandırmak esastır.
* Formal eğitim için belli bir yer gereklidir.
* Formal eğitimde belirlenen amaca yönelik olarak araç ve gereçler kllanılabilir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sanırsam ilk yorumcu benim.almak ıstedıklerımı aldım sagolun.

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni dedi ki...

Yorum için teşekkürler...

Yorum Gönder

Bu Hafta En Çok Okunan 5 Konu

Blog Arşivi

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

BEN KİMİM?

Ben bir Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeniyim. Bilgilerimi sizlerle paylaşmak ihtiyacı duydum. Çünkü bilgi paylaşılınca eksilmeyen en önemli ihtiyaçtır. Umarım memnun kalırsınız...