11. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ ÜNİTELENDİRİLMİŞ YILLIK PLANINA GÖRE HAZIRLANMIŞ KONU ANLATIM LİSTESİ

11. Sınıf (Lise 3) Dil ve Anlatım Dersi Müfredat Konuları, Ders Anlatımları,11. SINIF DİL VE ANALTIM DERSİ YILLIK PLANINA GÖRE HAZIRLANMIŞ KONU ANLATIM LİSTESİ,11. sınıf dil ve anlatım ünitelendirilmiş yıllık planına göre hazırlanmış konu anlatım listesi

1. ÜNİTE: METİNLERİN SINIFLANDIRILMASI
    1. Metinlerin Sınıflandırılması
    
2. ÜNİTE: ÖĞRETİCİ METİNLER
    1. Mektup

    2. Günlük (Günce) 
    3. Anı (Hatıra) 
    4. Biyografi (Hayat Hikâyesi), Otobiyografi 
    5. Gezi Yazısı (Seyahatname) 
    6. Sohbet (Söyleşi)
    7. Haber Yazıları
    8. Fıkra 
    9. Deneme
   10. Makale 
   11. Eleştiri (Tenkit)

3. ÜNİTE : SÖZLÜ ANLATIM

    1. Röportaj

    2. Mülakat (Görüşme)
    3. Söylev (Hitabet, Nutuk)
Previous Post
Next Post
Related Posts

0 yorum:

Tanzimat Döneminde Roman