HAYAT GÜZELDİR - MUSTAFA KUTLU

mustafa kutlu, hayat güzeldir kitabı, hayat güzeldir kitap eleştirisi, mustafa kutlunun hayat güzeldir eseri, mustafa kutlunun hayat güzeldir hikaye kitabı, son iki yaz hikayesi, mustafa kutlu paranın yükü hikayesi, mustafa kutlu hayat güzeldir kitap kapağı 
 
Geçen gün bitirdim Musafa Kutlu'nun "Hayat Güzeldir" adlı hikaye kitabını.


hayat güzeldir kitap özeti
hayat güzeldir kitabı
Bu, okuduğum ilk Mustafa Kutlu eseri oldu. Kitabın içindeki yirmi bir hikayenin tamamını bir solukta okudum. Eserin dili, beni çok etkiledi. Neredeyse kitabın tamamı pürüzsüz bir Türkçe ile yoğrulmuş. 

Hikayelerin kurgularında da dildeki başarı kendini belli ediyor. Yazar, bir olayın en can alıcı noktalarını iyi tespit etmiş ve iyi aktarmış. "Paranın Yükü", "Hayat Güzeldir", "Son İki Yaz" gibi hikayeleri özellikle tavsiye ediyorum. Mutlaka okuyun.


Bir edebiyat öğretmeni olarak Mustafa Kutlu'yu bu kadar geç tanıdığıma ve okuduğuma üzüldüm. Ancak bu kitabın birtişini izleyen gün yazarın birkaç kitabını daha sipariş ettim. Bunları da okuyunca yorumlarımı yazarım.



Previous Post
Next Post
Related Posts

0 yorum:

Tanzimat Döneminde Roman